Webshop Keurmerk - Webshop CertificateTNT InternationalWebshop Keurmerk - Webshop CertificateTNT InternationalWebshop Keurmerk - Webshop CertificateTNT ExpressWebshop Certificate

Leveringsvoorwaarden

Webshop Keurmerk: veilig en betrouwbaar

NL-Algemene Voorwaarden Stichting Webshop Keurmerk
EN-General Conditions Stichting Webshop Keurmerk

Model formulier voor herroeping

Leveringsvoorwaarden van Handwerkboetiek "De Spinnerij", d.d. 01-01-2011
(Onze leveringsvoorwaarden zijn opgesteld volgens de Wet Verkoop op afstand en Webshop Keurmerk)

 
Prijslijst
 

Alle vermelde bedragen zijn in euro's (€), inclusief BTW.
Prijzen kunnen tussentijds worden aangepast. De prijs op uw bevestiging is doorslaggevend.
Verzend- en verpakkingskosten worden berekend op basis van het (globale) gewicht van de bestelling en bedragen minimaal € 2,25 (NL) of € 3,45 (EU), tenzij anders vermeld. Indien er sprake is van pakketpost zullen automatisch de hiervoor geldende tarieven per land worden vertoond. Zendingen boven 50 euro zijn gratis voor Nederland en België.

 Bestelling
 

Bestellen kan door middel van het winkelwagentje op de website of een bestelling via:
e-mail (uw bestelling zal via e-mail worden bevestigd), telefoon of post.

Uw persoonlijke gegevens zijn alleen bestemd voor de administratie van "De Spinnerij" en zullen nooit aan derden worden doorgegeven.

 Betaling
 

Vooruitbetaling van uw bestelling uitsluitend via:
storting op het rekeningnummer van "De Spinnerij" door overschrijving of telebankeren (rechtstreeks via iDeal) onder vermelding van het product- of bestelnummer.

Buitenlandse klanten kunnen betalen via ons internationale bankrekeningnummer of via Paypal. Belgische klanten gelieve niet via Paypal te betalen, maar via onze Belgische KBC-rekening.

Bij Nederlandse klanten, die met Paypal betalen, kunnen de extra kosten in rekening worden gebracht. De Paypal provisiekosten voor de Spinnerij bedragen 5% en die zijn voor Nederlandse klanten eenvoudig te vermijden door één van de andere betaalmogelijkheden te kiezen.

Op artikelen uit de webwinkel boven 25 euro geldt 10% korting (excl. verzendkosten).

Achterafbetaling van uw bestelling uitsluitend via:
rembourszending. De rembourskosten bedragen 17,95 euro en dienen bij aflevering betaald te worden aan de postbode. De rembourskosten worden automatisch verwerkt in het factuurbedrag van de zending indien u bij de kassa hiervoor kiest.
 

 Verzend- en verpakkingskosten
 
  • Brievenbuspost
    Als standaardbijdrage in de verzend- en verpakkingskosten betaalt u vanaf 2,50 euro (NL) of vanaf 3,45 euro (rest EU), ongeacht de hoogte van het bestelbedrag. Dit bedrag is gebaseerd op standaard verzending als brief door postNL.
    Indien het gewicht daartoe aanleiding geeft wordt automatisch een hoger verzendbedrag berekend.
    Zendingen buiten Nederland worden altijd 'priority' verstuurd.

    Soms is het gewicht van een zending aanleiding tot hogere portokosten (vooral bij boeken). In dat geval worden de extra kosten in rekening gebracht en krijgt u hiervan per e-mail bericht.
  • Pakketpost
    Bij sommige artikelen zal automatisch de bijdrage in de verzend- en verpakkingskosten worden verhoogd tot 6,95 euro (NL), 13.75 euro (rest EU) of nog meer, omdat het artikelen alleen als pakket verstuurd kan worden (het past niet in de brievenbus). Het bedrag is gebaseerd op standaard verzending als pakket door GLS/TNT en wordt bepaald door het gewicht. Pakketjes buiten Nederland worden altijd als 'priority' verstuurd. In geval van pakketpost kunnen we gebruik maken van de 'track and trace' dienst van GLS/TNT, waarmee we de status van een pakket kunnen volgen. Dat is bij brievenbuspost niet mogelijk.

    We behouden ons het recht voor de verzendkosten te verhogen, indien blijkt dat uw bestelling niet als brievenbuspost kan worden verzonden. In dat geval worden de extra kosten voor pakketzending (zie boven) in rekening gebracht en krijgt u hiervan per e-mail bericht.
 Levering
 

Leveringen kunnen wereldwijd plaatsvinden.

Bestelling zal binnen 10 werkdagen na ontvangst van de betaling via postNL post worden verstuurd (volgens de leveringsvoorwaarden van postNL) indien het brievenbuspost betreft of binnen dezelfde tijd via GLS als het pakketpost betreft. Mocht bij uitzondering de levertijd langer zijn, dan ontvangt u hierover een e-mail. Na 30 dagen heeft u het recht uw bestelling te annuleren. Gedane betalingen zullen dan binnen 14 dagen aan u worden terugbetaald.

Op alle producten geldt de wettelijke fabrieksgarantie.

 Annulering
 

Binnen 24 uur kunt u uw bestelling kosteloos annuleren.
Uw annulering zal via e-mail of telefonisch worden bevestigd.

 Retourzendingen
 

U heeft het recht om een artikel -indien mogelijk in de originele verpakking- onbeschadigd en in zo oorspronkelijk mogelijke staatbinnen 14 dagen na de dag van ontvangst, zonder opgave van reden, op eigen kosten terug te zenden naar "De Spinnerij".
Gedane betalingen zullen dan binnen 14 dagen na ontvangst aan u worden terugbetaald.

Indien een pakket door onze schuld verkeerd is bezorgd, gebeurt het retourneren op kosten van "de Spinnerij". Het pakket dient dan 'zo gunstig als mogelijk is' gefrankeerd te zijn. De gemaakte kosten zullen aan u vergoed worden. U dient vooraf wel eerst contact op te nemen met de Spinnerij.

 Zoekraken van goederen
 

Voor het zoekraken van verstuurde goederen zijn wij niet verantwoordelijk.
Op verzoek kan alles ook, tegen meerprijs, verzekerd en/of aangetekend verzonden worden.

 
 Incompleet of beschadigd
 

Als blijkt dat een product defect is of andere gebreken vertoond, dient u dit binnen 2 maanden aan ons te melden en kunt u "De Spinnerij" verzoeken om herstel, vervanging of levering van het ontbrekende of beschadigde. Of u kunt het met schriftelijke opgave van redenen, op kosten van "De Spinnerij" terugzenden. Gedane betalingen en portokosten zullen dan binnen 14 dagen na ontvangst aan u worden terugbetaald.

 Garen tekort of ander probleem tijdens het borduren
 

Als tijdens het borduren blijkt dat er garentekort is of dat bijvoorbeeld een deel van het patroon onbruikbaar geworden is, lossen we dit graag voor u op. U moet dan een mail sturen met vermelding uw naam en adres en van de kenmerken of nummers, die u tekort heeft of het betreffende probleem. Indien het tekort of probleem buiten uw schuld ligt is deze service altijd gratis. Als het tekort te wijten is aan een persoonlijke fout, kan het zijn dat er kosten verschuldigd zijn. We bekijken dit van geval tot geval om een zo gunstig mogelijke regeling te treffen voor u.
Gratis aanvullen van garentekorten op door ons samengestelde pakketten is nooit van toepassing.

 Klantenservice
 

Onze klantenservice is voor vragen bereikbaar op werkdagen van 09.00 uur tot 17.00 uur op telefoonnummer 0113-568120.

Ons adres is: "De Spinnerij", Theo Thijssenlaan 16, 4481 DX   Kloetinge (Zeeland gemeente Goes).

Kamer van Koophandel Middelburg 2204 1377 - BTW: NL8074.55.817.B01 0113-568120

De Spinnerij  "De Spinnerij"   info@spinnerij.nl

De Spinnerij © 2017