U wilt een product aan ons retourneren of een klacht doorgeven.
Kijk in onze Leveringsvoorwaarden voor alle details betreffende uw Recht op retour en klachtafhandeling.
Modelformulier voor herroeping.
Onze medewerkers van de afdeling klantcontact zullen de klacht bekijken en proberen naar ieders tevredenheid de klacht op te lossen.
Onze gegevens: De Spinnerij
Theo Thijssenlaan 16
4481DX Kloetinge
info@spinnerij.nl
Kamer van Koophandel: 2204 1377
BTW: NL8074.55.817.B01
Na ontvangst van uw klacht ontvangt u van ons een bevestiging.
Wij zullen uw klacht binnen 14 dagen na ontvangst beantwoorden, mocht het meer tijd nodig hebben, dan zullen wij u hiervan op de hoogte stellen.
Mocht u dit niet op prijs stellen, dan kunt u ook altijd contact op nemen met de afdeling bemiddeling van Stichting Webshop Keurmerk waar (naam webshop) bij is aangesloten. Mocht de bemiddelingspoging om enige reden niet tot een bevredigende oplossing leiden, dan bestaat de mogelijkheid om uw geschil voor te leggen aan de Geschillencommissie (SGC).